enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
38,5669
EURO
43,6507
ALTIN
4.009,71
BIST
9.167,58
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Samsun
Çok Bulutlu
14°C
Samsun
14°C
Çok Bulutlu
Cuma Çok Bulutlu
16°C
Cumartesi Az Bulutlu
16°C
Pazar Az Bulutlu
17°C
Pazartesi Az Bulutlu
19°C

Samsun’da YEPAŞ Müşteri Taleplerini En Hızlı Şekilde Cevaplıyor!

Samsun’da YEPAŞ Müşteri Taleplerini En Hızlı Şekilde Cevaplıyor!
REKLAM ALANI
27.01.2025
0
A+
A-

Samsun Haberleri – YEPAŞ Genel Müdürü Arif Akşam konuyla ilgili şu açıklamalarda bulundu: “Müşteri memnuniyeti, hizmet politikamızın temel taşlarından biridir. Şikâyet ve taleplere hızlı ve etkili bir şekilde dönüş yaparak hem müşterilerimizin zamanını koruyor hem de daha kaliteli bir hizmet sunuyoruz. Vatandaşlarımızın doğrudan bize başvurması, taleplerin daha hızlı çözüme kavuşmasını sağlayacaktır. Çünkü bizler, her bir başvuruyu en kısa sürede yanıtlamak için çalışıyoruz.”
Öncelikle tüm süreçlerimizi, gözden geçirerek risk noktalarımızı tespit ettik. Tüm süreçlerimiz de ki müşteri memnuniyetsizliğine sebep olabilecek noktalarda geliştirmeler yaparak sorunun müşteriye yansımadan çözümü yolunu önceliklendirdik. Ancak tüm bu hassasiyete rağmen oluşan bir müşteri talebini ise oluşturduğumuz farklı kanallardan kolay, hızlı ve pratik bir şekilde karşılayarak talebi karşılamaya çalıştık. 
“Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliğinin 36. Maddesinde Faturalamaya ilişkin başvurular 10 iş günü, 40. Maddesinde ise Tüketici şikayetleri 15 iş günü içerisinde sonuçlandırılarak tüketiciye bilgilendirmekle yükümlüdür.” şeklinde hizmet süreleri tanımlanmıştır.  YEPAŞ olarak, müşteri odaklı yaklaşımımız ve etkin süreç yönetimimiz sayesinde, 2024 yılında müşterilerimizden gelen talepler ortalama 1,2 gün gibi oldukça kısa bir sürede yanıtlanmıştır. Bu performansımız, müşteri memnuniyetine verdiğimiz önemin ve süreçlerimizi sürekli iyileştirme kararlılığımızın bir göstergesidir.
Müşterilerimiz taleplerini 444 55 23 numaralı çağrı merkezi, YEPAŞ mobil uygulama, YEPAŞ Dijital İşlem Merkezi, N Kolay Müşteri İşlem Merkezleri ve CİMER gibi farklı kanallardan bizlere iletebilmektedirler.
Yaptığımız analizlerle iletilen taleplerin kök sebepleri incelenerek yeniden oluşmasının önüne geçilmekte aynı zamanda da talebin iletildiği kanalın performansı da yakından takip edilmektedir. 
2024 yılı için yapılan bu değerlendirmeler sonucunda tüm talepler için ortalama cevaplama süremizin 1,2 günler seviyesine indiğini görmek bizleri memnun etmiştir. 
Yine belli sayıda müşterimizin etkin olarak kullandığı CİMER başvurularında ise (CİMER – EPDK – YEPAŞ – CİMER) şeklinde ki süreç sebebiyle ortalama olarak 11 gün içinde sonuç alındığı görülmüştür. Bu sebeple bu süreyi uzun bulabilecek müşterilerimizin CİMER’e başvuru haklarını saklı tutarak öncelikle YEPAŞ’a doğrudan başvurarak talebini iletmesi süre açısından kendilerine avantaj sağlayacaktır.   
YEPAŞ olarak, 2025 yılında da müşteri memnuniyetine yönelik hızlı ve etkili çözümlerimizle sektörde öncü olmaya devam edeceğiz. Şikâyet ve taleplerinizi bize doğrudan ulaştırarak, süreçlerinizi hızlandırabilir ve zaman kaybını önleyebilirsiniz.
YEPAŞ’a ulaşmak için 444 55 23 numaralı çağrı merkezimizi arayabilir, www.yepas.com web sitemizi ziyaret edebilir veya YEPAŞ Mobil uygulamasını telefonunuza indirerek başvurularınızı iletebilirsiniz.
Müşteri Memnuniyeti Önceliğimiz 
YEPAŞ; yenilikçi, pazar ve müşteri odaklı iş modeli ve yaklaşımı, uzmanlığı, yüksek teknolojiye dayalı altyapısı ile müşterilerinin ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak, elektrik tedarikinde değer yaratmak ve satış sonrasında destek sağlamak için var gücüyle çalışmaktadır. Ana hissedarı olan Çalık Holding’in verdiği güçle müşterilerinin elektrik tedarikinde güvencesi konumunda olan YEPAŞ 2,4 milyonda fazla abonelik sözleşmesi kapsamında elektrik tüketimi yapan yaklaşık olarak 5 milyon kişinin elektrik tedarikçisi konumundadır. Tüm kullanıcılarına fiziksel ve dijital kanallar üzerinden hızlı ve güvenilir hizmet vermektedir.
YEPAŞ Pozitif Enerjisiyle Her Zaman Yanınızda!

REKLAM ALANI
Yorumlar

Bir Cevap YazınYorumlarınızı Önemsiyoruz! Görüşlerinizi bizimle paylaşmaktan çekinmeyin. Yazılarımız hakkında düşünceleriniz, katkılarınız ve sorularınız bizim için değerli. Yorum yaparken lütfen saygılı ve yapıcı bir dil kullanmaya özen gösterin. şiddet ve Argo, hakaret, ırkçı ifadeler ve ayrımcılık içeren yorumlara izin verilmez. Yorum yapmak için Web Sitemizde ya da Facebook hesabınızla kolayca giriş yapabilirsiniz. Unutmayın, burası birlikte konuşabileceğimiz temiz ve güvenli bir alan!

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.