GazzeHamasDoğu TürkistanSon dakikaZulümTerme HaberTerme AjansenflasyonemeklilikTerörötvdövizakpchpmhp
DOLAR
39,5398
EURO
45,4922
ALTIN
4.301,48
BIST
9.240,48
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Samsun
Açık
26°C
Samsun
26°C
Açık
Perşembe Açık
25°C
Cuma Açık
26°C
Cumartesi Az Bulutlu
25°C
Pazar Hafif Yağmurlu
24°C

WhatsApp, Kanallar için keşif araçları ve ücretli tanıtımları başlattı

WhatsApp, Kanallar için keşif araçları ve ücretli tanıtımları başlattı
REKLAM ALANI
18.06.2025 07:27
A+
A-

Meta tarafından yapılan açıklamada, “Bugün, WhatsApp’taki Kanallar ve Durum sekmesinin yer aldığı Güncellemeler bölümünde yeni özellikler sunuyoruz. Yıllardır WhatsApp’ta kişisel sohbetleri bölmeden işletme inşa etmenin yollarını arıyoruz. Bu sekmenin doğru yer olduğuna inanıyoruz” ifadeleri yer aldı.

Yeni dizin yapısı sayesinde kullanıcılar, ülkelerine, popülerliğe ya da etkinliğe göre kanalları kolayca keşfedebilecek. Bu özellikler, 2023’te küresel çapta başlatılan Kanallar hizmetinin üzerine inşa edilerek 150’den fazla ülkede yaygınlaştırılıyor. Meta, kullanıcıların uygulama içindeki içeriklere daha rahat ulaşabilmesini hedefliyor.

Şirketler, yeni güncellemeyle birlikte kendi Kanallarını WhatsApp içinde tanıtmak için ödeme yapabilecek. Bu, uygulama içinde geliştirilen yeni bir reklam formatı anlamına geliyor. Meta, tanıtım maliyetleri ve hedefleme kriterlerine ilişkin detayları ise henüz açıklamadı.

İlk aşamada Brezilya ve Hindistan’da uygulamaya konan bu ücretli tanıtım araçlarını perakende, turizm ve medya sektörlerinden firmalar kullanmaya başladı. Başarılı olması halinde bu modelin ABD ve Avrupa pazarlarına da yayılması bekleniyor.

Meta’nın bu adımı, Facebook ve Instagram’da yavaşlayan reklam gelirlerine karşı WhatsApp’ı daha fazla gelir üreten bir platforma dönüştürme stratejisinin parçası. Dünya genelinde 200 milyonun üzerinde kullanıcıya hizmet veren WhatsApp Business da bu stratejinin merkezinde yer alıyor.

Meta’nın WhatsApp’a ticaret ve içerik odaklı yeni özellikler entegre etmesi, uygulamanın yalnızca özel mesajlaşma uygulaması olmaktan çıkarak dijital ekosistem içinde çok yönlü bir iletişim ve keşif platformuna dönüşümünü gözler önüne seriyor.

REKLAM ALANI
Yorumlar

Bir Cevap Yazın. Yorumlarınızı Önemsiyoruz! Görüşlerinizi bizimle paylaşmaktan çekinmeyin. Yazılarımız hakkında düşünceleriniz, katkılarınız ve sorularınız bizim için değerli. Yorum yaparken lütfen saygılı ve yapıcı bir dil kullanmaya özen gösterin. şiddet ve Argo, hakaret, ırkçı ifadeler ve ayrımcılık içeren yorumlara izin verilmez. Yorum yapmak için Web Sitemizde ya da Facebook hesabınızla kolayca giriş yapabilirsiniz. Unutmayın, burası birlikte konuşabileceğimiz temiz ve güvenli bir alan!

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.